woensdag 9 april 2008

CarTrek 600 is uit!

bg_home_cartrekHet is nog niet officieel op de markt maar CarTrek600 is al uit. Hij ziet er veelbelovend uit.

Dit zijn de hardware specificaties:

» CPU - Centrality Atlas II 324MHz
» Operating System - Microsoft WinCE.NET 5.0
» GPS Module - Built-in high sensitivity Atlas II
» Memory - 64MB SDRAM
» Display -3.5 inch TFT touch screen
» Battery - Re-chargeable Li-ion, 1200 mAh
» Dimension - 103mm x 88mm x 20mm
» Weight - 161 g
» 1Headphone port - 3.5mm Mini jack
» USB port
» External Antenna port - MMCX

En deze zijn de software specificaties:

» User-Friendly Interface
» Customizable Display
» Highly Detailed Mapdisplay
» “On The Fly” Voice Selection
» “On The Fly” Language Selection
» 40+ Points of Interest (POI) Categories
» 2D / 3D View Selection
» Daytime / Nightime View Selection
» Map Dragging Functionality
» Point to Map Functionality
» Detour Programming

Nou wachten en zien dan maar...

20 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou ik heb hem!!!!!!!
bij blokkertje vandaan!!!!
ben benieuwd.

Margo

Turan zei

Gefeliciteerd en veel plezier ermee!!!!

Anoniem zei

Heb hem zelf nu ook en het is een leuk en handzaam model. Alleen de software voor andere programma's moet nog aangepast worden zag ik. Heb wel miomaps draaiend, maar nog niet helemaal 100%.

Als ik ergens mee helpen kan, geen probleem.

pietpiet

Anoniem zei

Nou ik heb ook vanaf vandaag een GPS hihih, en het merk wat jullie ook hebben..ik dacht even op het net kijken of mensen er tevreden over zijn...maar hij is net uit blijk.

ik kom net kijken en weet nog niet wat je er allemaal mee kan doen..(tot nu toe doet hij het prima) hoe kan ik bijvoorbeeld, meerdere voiceovers er op zetten? weet 1 van jullie gebruikers dat?

groetjes,

patje

Anoniem zei

Weet iemand soms hoe snel hij corrigeert tijdens het rijden, als je van de route afwijkt?

hans

Anoniem zei

Heb voor mijn verjaardag de Ct600 gehad. Mooi apperaat voor een goede prijs. Heb de orginele route software vervangen door Route 66. Werkt supersnel!! Die gaat er niet meer vanaf..

Anoniem zei

Hallo, ik heb sinds kort ook een Car Trek 600, maar hoe kan ik Europa installeren.???

Weet iemand dat.??

Anoniem zei

Ik heb slechts één enkele en simpele vraag? WAT KOST DIT APPARAAT?

Turan zei

Voor hulp en info kunt U beter op ons forum terecht. Het adres is http://cartrek.dyns.cx

Apparaat kost € 99,95

Anoniem zei

Kun je op de pc een route maken en die in de 600 zetten?
(zoals bij Garmin)

Anoniem zei

Kun je op de pc een route uitstippelen en die overbrengen naar de 600?
(zoals bij Garmin)

Turan zei

Dat hangt er vanaf welke software je gaat gebruiken. Namelijk je hebt veel keuzes qua software...

Anoniem zei

kan iemand mij uitleggen hoe ik andere software op een CT 400 of 600 kan zetten? Alvast bedankt.

Anoniem zei

ik heb de 600 ook net werkt voor geen meter

Anoniem zei

Ik heb onlangs de cartrek 400 vervangen door cartrek 600 (1 week). Ik heb daar de miomaps, iGO 8 etc (van de bekende site) geinstalleerd.

Ik krijg in alleen in MIO de error
GAPI device mismatch. Via emulator werkt hij wel, maar zijn spellen traag.

De site http://cartrek.dyns.cx voor deze vragen is niet meer operationeel ( bestaat niet meer!!)

Wie heeft dit probleem opgelost.

Anoniem zei

Help!!!!
Waar is het CarTrekforum gebleven?

Anoniem zei

hallo,
ik heb een cartrek 600 maar hij doet het niet. ik krijg elke x een melding dat ik geen gps signaal kan ontvangen.
hebben meer van jullie dat?
en hoe los ik dat op?
gr laura

Turan zei

@Laura,

Het beste je kan doen is ons forum bezoeken, daar vind je antwoorden op all je vragen

Turan zei

MyCarTrek.Com

Anoniem zei

ey
ik heb deze ook gekregen weet er iemand van jullie hoe ik soms de flitspalen moet laten activeren dat ze dat zeggen of een geluid als er 1 in de buurt is?